reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mišo Sedlák

Mišo Sedlák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

hlavne človek... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Naozaj vzácna krv?

Mišo Sedlák

Naozaj vzácna krv?

Dnes som chcel ešte poslednykrát darovať krv v tomto roku. Zašiel som teda do Ustřední Vojenské Nemocnice v Prahe, kde som pravidelným darcom už druhým rokom.

  • 30. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 688x
  • 7
Maďarská pomoc Slovákovi, "Fico, Slota" (ťuk, ťuk...)

Mišo Sedlák

Maďarská pomoc Slovákovi, "Fico, Slota" (ťuk, ťuk...)

Nedelím ľudí na národnosti. Napriek tomu ma občas naštve to keď v cudzine niekto nie je ochoný komunikovať a správa sa k turistom akoby boli len zdroj peňazí... Práve preto sa musím s vami podeliť s pozitívnou skúsenosťou od našich južných susedov s ktorými za posledné roky máme na najvyššej štátnickej úrovni najmä kvôli Ficovi a Slotovi stále horšie vzťahy.

  • 22. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 5
Slovenský tigri do toho, ... Veríííímee, ne...

Mišo Sedlák

Slovenský tigri do toho, ... Veríííímee, ne...

Týmto by som chcel vyjadriť podporu našim hrdinom na zelených trávnikoch v JAR. Nebola to ľahká cesta sa tam dostať. I ked momentálne prežívajú naši chlapci krízu a tlaky na trávniku, ale aj mimo neho, stále im držím palce...

  • 22. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 544x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu